tisdag 28 juli 2009

Ut med det gamla

Har jobbat morgontur idag och nu är det "bara" fem arbetsdagar kvar denna veckan! Längtar tills söndag kväll när dessa helvetes veckor är över. Var så trött idag när jag kom hem från jobbet att jag la mig och vilade en stund, somnade direkt jag la mig på kudden och sov nog i två timmar, det var verkligen välbehövlig vila. När Martin sen kom hem hade jag nästan maten klar, blev så otroligt sugen på wok så det slängde jag ihop och kanongott blev det, och det bästa av allt var att där blev massor över så jag kan njuta av min wok imorgon också!

Eftersom jag jobbar kväll resten av veckan och min mormor och morfar kommer på lördag och ska hjälpa oss att lägga det nya golvet så har vi förberett idag. Rev ut korkmattan och heltäckningsmattan, det kändes verkligen som hälsofara när man drog ut den. Är så glad att bäbisen kommer ha ett rum utan heltäckningsmatta. Men jobbigt var det eftersom vi var tvungna att flytta på garderoben men nu är den gamla mattan ute!

2 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni e. Kan tänka mig att det ska bli skönt med ett "riktigt" golv. Kramen /Zilla

    SvaraRadera
  2. Ps. Jag har med en blogg nu *L*..

    SvaraRadera