onsdag 1 juli 2009

Heldag med Malin

Vilken trevlig dag detta varit. Har inte varit hemma alls på hela dagen knappt och verkligen njutit av det fina vädret. Malin (Martins barndomskompis) ringde mig igår och frågade om jag skulle med o bada som idag och jag var tveksam först men tackade ja till att följa med. Fick lite panik eftersom det var två år sedan jag badade sist och fick leta fram badkläder o prova så de fortfarande passade.

Åkte så vi var på badplatsen vid halv tolv tiden och jag hade väl egentligen inte tänkt bada först utan bara följt med som sällskap men Malin hade minsann en ö som hon brukade gå ut till så jag hade inte mkt till val. Det var bara att klä av sig och bära väskan över huvudet och gå över till ön, men vad skönt det var i vattnet. När jag väl "blottat" mig första gången så kändes det inte så farligt sen. Så gott det var att bada och kan inte fatta att det har gått två år sedan jag badade sist, jag som egentligen älskar att bada. Vill bara förtydliga och säga att vi inte var vid havet utan vi badade i en sjö, hur härligt som helst och så slapp vi allt folk!

När vi badat klart åkte vi på en liten shoppingtur till Center Syd, fick köpt sköna flipflopp och en söt sommarklänning, allt på rea! Avslutade kvällen med en bakad potatis ute i det gröna innan det var dags för hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar