söndag 26 juli 2009

Ledig

Konstig är det att när jag äntligen är helt ledig en hel dag så hittar jag på konstiga saker att roa mig med. Vi var duktiga och gick upp redan nio vilket är tidigt för att vara helg. Men ändå känns det som att dagen bara flugit iväg. Vi åkte en sväng till IKEA för att vi skulle ha en ny byrå till sovrummet men den var ju klart slut, typiskt liksom. Men det blev lite smått plock till bäbisen istället. Efter det tog vi en snabbhandling på MAXI. Väl hemma igen har jag världens huvudvärk och all energi har liksom bara lämnat kroppen, helt slut blev jag.

Men vi fortsatte vara duktiga och Martin klippte gräset och jag räffsade ihop på de värsta ställena, men tar det försiktigt för jag vill inte få ont med tanke på att jag ska jobba sju dagar i sträck igen. Sen in, bädda rent i sängen och städa hela huset. Har tom tvättat en maskin tvätt också. Flitig har jag varit men inget kul har jag gjort, och detta var min enda lediga dag på hela veckan.

Ska sluta klaga nu, väntar bara på att golvet ska torka så ska vi gå ner och äta kvällsmat och kolla på film. Sen ska jag fan bara slappa resten av kvällen och hoppas på att jag slipper ha ont i kroppen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar