torsdag 16 juli 2009

Sol och Bad

Sol och bad med härligt sällskap = supertrevligt! Pappa och töserna kom hit och vi åkte med alla fyra hundarna till badplatsen och vandrade ut på ön, skönt med ön, där får man verkligen vara ifred och hundarna kan vara lösa! Det var en härlig dag med många trötta hundar med oss hem, men jag ska inte ljuga jag är också helt slut. Kul hade vi och en bild säger mer än 1000 ord så här kommer några härliga bilder från dagen!

Budda och Leo apporterar pappas foppatoffel tillsammans!

Liten Leo flyger nästan fram över vattnet

Full fart frammåt

Tre lyckliga dansk/svenskar :)

Jag och Lillplutten Budda simmar tillsammans

Det var hur härligt som helst och hundarna hade verkligen superkul. Jag njuter verkligen när de har så kul som de hade det idag. Och vad det är skönt att bada när det är så varmt.
Härligt härligt!

2 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut... e d saxtorpssjöarna? puss

    SvaraRadera
  2. MIN Ö!!!! ;) /Malin

    SvaraRadera