torsdag 16 juli 2009

Liten update

Onsdag 8 juli - åkte hem till pappa en sväng och plockade med mig lite saker hem, lite bäbissaler som de sparat sen vi var små och spjälsängen. Han håller på och röjer där hemma och vissa saker var i vägen så jag tog det nu, lika bra!

Torsdag 9 juli - dumt nog möblerade jag om här hemma helt själv, flyttade på mitt datorskrivbord och en tung byrå. Måste ju tömma gamla datorrummet innan mormor och morfar kommer. Men det blev inte ens så bra som jag tänkt mig så vi får göra om det plus att jag fick jätteont i kroppen. Hämtade Martin i Landskrona och tog en liten runda på Landskrona karnevalen och åt älgkebab!

Fredag-söndag - JOBB

Måndag 13 juli - JOBB, men jag var också nere i Malmö och hämtade Martin på jobbet och plockade hem lite spännande saker från hans gamla kontor. Kändes som man rånade stället men det skulle ändå slängas.

Tisdag 14 juli - Äntligen en ledig dag. Röjde lite här hemma inför den stundande festen på lördag. Åkte ner till Malmö idag igen. Hämtade fler saker på Martins gamla kontor. På kvällen möblerade vi om tillsammans och nu blev det kanonbra, att jag inte tänkte på detta från början?

Onsdag 15 juli - Fortsatte röja här hemma. Åkte och hämtade Martin i Helsingborg (han tog tåget dit ist) och vi köpte ett skötbord som vi sett på blocket. Ett IKEA skötbord för endast 150 kr och det är inte det där rangliga utan detta var rejält påminner lite om detta fast utan dörrar. Sen storhandlade vi och det var längesedan men väl behövligt!

Nu är du uppdaterad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar