fredag 17 juli 2009

Harry Potter

Har varit på bio idag, kollade på Harry Potter i Malmö tillsammans med Martin, pappa och systrarna, alla utom den minsta som är för liten. Vi körde ner och mötte upp Martin på plats och åt faktiskt på McDonalds för det var lila glas denna veckan och jag ville ha några såna can glas och lila är ju min favvofärg!

Mysigt med bio, filmen var helt ok klart lite annorlunda än de tidigare jag sett. Men vad det syns att skådespelarna blivit äldre. Har inte läst mer än den första boken så jag saknade ju inget i filmen, så som man gör när man läser böckerna.

Hemma nu och trött är jag, hann ju tyvärr inte med allt innan det var dags att åka hemifrån så jag får ta de sista förberedelserna inför festen imorgon. Får jag bara röjt undan det sista snabbt så tar det ju inte så lång tid att städa. Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar