söndag 19 juli 2009

Party Party

Igår hade vi fest här hemma. När vi vaknade igår morse så verkligen vräkte det ner, just snyggt när man har planerat att ha grillfest. Men med Martin och systrarnas hjälp så fick vi röjt i vårt "snygga" uterum. Men med långbord, lite dukar och ljuslyktor så blev det nästan lite mysigt! Martin fixade tom så vi hade musik där ute.

Festen känns lyckad, det var liksom lagom. Lagom med folk och dricka (för alla utom mig förstås) och det verkar som våra gäster hade kul också. Eftersom jag ändå inte får dricka så agerade jag taxi till bland annat Cilla o Henrik!

Men det känns i kroppen att allt inte är riktigt som det brukar för jag blev trött mkt tidigare än vad jag blir i vanliga fall när jag är på fest och jag var mycket tröttare nu dagen efter än vad jag brukar vara, måste ju bero på den lille som bor inne i magen!

Jobbar idag också, ingen hit alls eftersom jag är helt slut så när våra nattgäster åkte hem så la jag mig och vilade en liten stund. Tack och lov att jag inte börjar förrän nu kl 17, något annat hade jag nog inte orkat. Ska äta lite nu innan det är dags att tjäna pengar!

Tack alla som kom för en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar