torsdag 30 juli 2009

Listor

Jag gillar att skriva listor av olika slag när det är mycket som ska göras, gillar nog känslan av att man kan stryka saker efterhand som de är gjorda och hur jag ser hur listan sakta krymper. Har diverse att göra listor liggande nu men ingen ordning på det heller. Längtar tills dessa hemska jobbeveckor är slut så jag får lite ordning på livet igen.

Efter mitt sommarvikariat så har jag ca 10 veckor ledigt innan bebisen tittar ut och nu sitter jag och gör en lista med saker som jag ska hinna göra innan dess, saker som nog kommer få vänta annars för jag vet inte hur mycket tid eller lust man kommer ha över till att fixa när man har en liten bebis hemma.

2 kommentarer:

  1. Duktg du är. Sj är ag likadan med listor, tycker om känslan att skiva en lista och sen se hur diuktig jag varit som gjort en massa... Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är också en listoman! Nu kör jag dem oftast i olika färger i Excel!!!

    SvaraRadera