tisdag 29 januari 2013

Hockey

Egentligen var jag alldeles för trött för att åka på hockey ikväll, eller kan man bli för trött för det? Kanske inte. Men att ha jobbat natt, varit vaken 26 timmar och sen bara 4,5 timme sömn på det har satt sina spår. Skulle kanske egentligen stannat hemma och lagt mig tidigt, men jag trotsade tröttheten och gick på hockey, vill inte missa när tillfälle ges.

Ikväll mötte vi HV71 som är ett av topplagen. Jag som inte sett så många matcher live denna säsongen tycker det blivit en stor förändring på hur dem spelar och det har nog gjort skillnad att få ny tränare också. Tyvärr slutade matchen 1-4 till Rögle men det var ändå kul att se hur de kämpade och bjöd på bra motstånd.

Tycker inte om att köra bil när jag är så trött. Men att sätta mig i en kall bil med fjortismusik på högsta volym gjorde susen. Det var skönt att kliva in i ett varmt sovrum och jag har nu krupit ner i sängen bredvid Martin. Huvudet har landat på kudden och ögonlocken blir tyngre och tyngre. Det har varit en bra dag trots trötthet, men nu är det dags att sova och jag säger god natt!



#003

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar