söndag 6 januari 2013

Nytt utseende

Om jag nu ska komma igång att blogga ingen så ville jag göra om lite också. Tyckte inte riktigt att den gamla rosa designen riktigt passade till årstiden. Visst gillar jag rosa och jag tycker om det gamla utseendet men nu var det dags för något nytt. Eftersom tiden vid datorn är ganska begränsad gjorde jag ändringarna med ganska små medel och det gick relativt fort. Men så kul jag tycker det är att sitta och leka med Photoshop, enda nackdelen är att tiden lätt bara flyger iväg. Denna gången blev det bara en ny bakgrund och ny header, bilderna i den gamla kändes ju inte direkt aktuella längre. De bilderna är ett år gamla och barnen har förändrats en aning sedan dess.Får se hur länge det får se ut så här innan jag ändrar igen. Men jag är nöjd för tillfället i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar