onsdag 30 januari 2013

Mörker

Detta blir inget långt inlägg, det blir inte heller något glatt inlägg. Just nu känns allt bara mörkt och det känns som jag befinner mig i en djup mörk grop. Har så mycket bra saker i mitt liv men av någon anledning så kan jag bara se det som är fel eller dåligt. Har ingen aning om vad det beror på eller hur jag ska ta mig ur gropen jag sitter i. Vet bara att jag mår dåligt just nu och de dåliga dagarna är oroväckande många. Hoppas det bara är hormoner och lite sömn som spökar just nu. Är trött på att må som jag gör och jag skulle göra vad som helst för att slippa må så här. Jag menar hur svårt ska det vara att bara vara lycklig? Jag som har så mycket jag är glad för, varför ser jag ändå bara svart? Tänk om någon hade svaren på mina frågor och svaret på frågan hur jag ska ta mig ur gropen. Nu är ju inget med livet enkelt, det har jag fått lära mig den tuffa vägen. Livet är grymt och orättvist, det gäller att försöka göra det så bra som möjligt ändå. Älskar mina barn och min man över allt annat så jag hoppas detta släpper snart för detta känns så orättvist mot dem.

Ett kort deppigt inlägg men så kan det vara ibland. Orkar inte skriva mer nu, men har i alla fall fått gjort mitt inlägg och lättat på hjärtat.


#004

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar