söndag 2 augusti 2009

Dessa jävla strips...

...gör mig fullkomligt galen! De störde oss igår när vi grejade här hemma, de fastnar i svetten och det kliar på hela kroppen när de kryper. Hatar dessa små varelser. nu har de dessutom invaderat min datorskärm. Sitter liksom inne mellan och kryper runder och stör mig. Hoppas de hittar ut igen för jag vill inte ha massa såna lik i min skärm.

Jobbar idag med sen är ÄNTLIGEN dessa två helvetesveckor över. Kort tur idag som tur är bara 17-20 så det e ganska lugnt och jag är ledig imorgon. Men jag vägrar hålla på med tråkiga saker som att städa imorgon när jag äntligen ska få vara ledig så därför har jag precis städat klart hela huset idag så är det gjort!

2 kommentarer:

  1. Gött att du ska få lite ledigt nu vännen... Vad ska du nu hitta på på din lediga dag? bara mysa med vovvarna o ha d soft o gott kankse

    SvaraRadera
  2. va är strips? ja fattar inget skånskt??

    SvaraRadera