tisdag 25 augusti 2009

Rosa moln

Glukosbelastningen gick bra, och den där söt-sörjan som man skulle dricka var inte alls så hemsk som jag hade förväntat mig men det va fan inte gott, starkt var det så jag drack det i stora klunkar. Sen sitta där i två timmar och bläddra i tidningar. Gjorde "vanlig" kontroll också när jag väntade, alltid lika härligt att höra hjärtat ticka, och fort går det 134 slag/min. Sockervärdet var bra och järnvärdet likaså, det var tom högre än vid inskrivningen så än så länge behöver jag inte ta några äckliga järntabletter.

Handlade till bebisen idag när jag var i LA kunde liksom inte låta bli när jag hittade söta byxor som bara kostade 49 kr/st. Visserligen var de blå men det funkar ju till en tjej också, värre är det ju att klä en kille i rosa kläder tycker jag iaf när de är så små och inte kan försvara sig :)

När jag kom hem sedan så åt jag en brakfrukost/lunch för då vart jag riktigt hungrig. Sen tittade jag på tvättkorgen med vår tvätt och tänkte att det skulle böhövas tvättas, men jag bestämde mig för att rota i lådorna med barnkläder istället och tvättade två maskiner bebiskläder istället. Mycket roligare att tvätta de små söta putiga kläderna, tänk att om bara några veckor ska vi ha en bebis, som vi längtar båda två.

Jag liksom svävar på små rosa moln idag, härligt att boa in sig!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det gick bra! Det e ingen magsjuka på jobb så vi kan ju ses på tors då som planerat. Kram

    SvaraRadera