torsdag 20 augusti 2009

Så här långt...

...idag har jag fått ordning på byrån, vi började igår att sätta ihop den men sånt tar alltid längre tid än man tror så vi avslutade efter att den kommit på plats och två lådor satt där de skulle. Så jag har satt ihop de andra fyra lådorna och tvättat ur den och flyttat in kläderna. Helt otroligt vad bra och välorganiserat det blev!

Martin har varit hemma en timme nu ungefär, han kände sig kass och hade lite jobb han kunde göra hemifrån. Blev varm när jag flängde runder här hemma så det blev en liten glasspaus precis och nu vet jag inte vad jag ska göra. Känner för att göra ngt kul men samtidigt nyttigt liksom som inte innebär att sitta framför datorn. Städade ju igår så det är gjort, funderar på att sätta mig och sy lite, det kan jag ju göra med gott samvete nu när byrån är klar och här är fint här hemma!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig. Skönt när man känner att man får orndning på sina saker. själv längtar jag tills vi får klart på ovanvåningen så vi kan få ordning på våra saker. Sen blir det badrum som blir nästa projekt hehe

    SvaraRadera