tisdag 4 augusti 2009

Mår inte bra...

...nä jag mår inte bra idag, har visserligen blivit lite bättre sen jag gick upp men ändå. Det var nog ngt konstigt med pizzan vi åt igår för Martin blev kass på kvällen och jag som inte gillar att kräkas (vem gör det men ändå) låg och hoppades att allt skulle bli bra. Men nu på morgonen när jag gick upp och skulle göra mig iordning för jobbet så kändes det skumt. Efter att jag varit ute med hundarna kunde jag inte hålla emot mer och det kom en kaskad.

Bestämde mig för att stanna hemma från jobbet för inte en jävel som tackar en för att man går dig om man känner sig lite risig plus att jag vill ta hand om mig! Gick o la mig igen en stund för att vila lite till och nu när jag gick upp halv elva så kändes det lite bättre. Får hoppas att jag orkar in till barnmorskebesöket idag bara för det har jag sett fram emot länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar