söndag 16 augusti 2009

Helgen

Detta har varit min andra helt lediga helg på hela sommaren och vad har jag gjort?? Ingenting!! Eller rättare sagt har det inte blivit något vettigt gjort på hela helgen, men det är rätt skönt att bara kunna slappa och koppla av ibland också och bara vara.

Igår var vi hemma hos Oskar en sväng, han hade lite folk över och vi var också bjudna, när vi kommer dit så ser jag ganska snabbt att det bara var killar men jag kände mig inte alls utanför eller konstig som bara hakade på Martin för det var ett härligt gäng och vi lyssnade på bra musik. Vid tolvtiden skulle en del vidare ut på andra ställen, Martin följde med Oskar mfl till Helsingborg och några skulle till Vallåkra, snäll som jag är så ställde jag upp och köra tre killar dit innan jag sedan körde hem och la mig och gosade med Zigge och Budda i sängen och kollade på film. Martin var hemma vid fem tiden och var lagom!

Så idag har det varit lite dagen efter här hemma, Martin har varit lite sleten men inte alls farligt egentligen. Men jag förstår inte varför jag blir dagen efter och får fylleutslag på kinderna som jag brukar få när jag dricker sprit, de får jag numera även utan att ha druckit. Martin dricker o jag blir dålig, ingen bra fördelning! Snart e det dags för sängen igen, blir StarTrek Voyager som vanlig (gillar våra rutiner) men undrar vart denna söndagen har tagit vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar