fredag 28 augusti 2009

Shopping

Jahopp då var det fredag igen, tycker tiden bara rusar fram..hinner inte riktigt med. Gillar fredagar och denna helgen ska jag dessutom vara ledig så det blir extra mysigt att för omväxlighetens skull tillbringa hela helgen med Martin. Kanske blir att vi hittar på ngt kul också vem vet!

Igår kom lönen in på kontot och då passar det ju bra med lite shopping, det var längesedan jag kände att jag kunde handla lite utan att få värsta ångesten efteråt. Åkte till Center Syd med Cilla. Jag handlade ett par mammabyxor på H&M, ett linne och en kofta på Gina Tricot, en halskedja till mitt gravidsmycke blev det också. Allt som allt så handlade jag nog för typ 700 kr och då inkl maten på Grafitti! Mysigt hade vi när vi gick där i affärerna och kritiserade hur modet ser ut, mycket är snyggt men en hel del förstår jag mig inte på liksom!

Idag är jag hundvakt till Moa o Sol, de är hur goa som helst och mina pojkar är stormförtjusta i att ha flickorna på besök. Just nu ligger alla fyra som klubbade sälar, de var ute och harjade i trädgården precis. Jag har fått tvättat lite "vuxen" kläder och sorterat de tvättade bebiskläderna och funderar nu på vad jag ska göra härnäst. Ska jag vara nyttig och städa (behövs) eller ska jag sitta och pyssla lite, det är ju faktiskt mkt roligare än att städa. Får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar