tisdag 11 augusti 2009

Ny design

Satt igår och lekte lite med bloggdesignen, tröttnade på den jag hade och hittade en ny fin som jag kommer ha tills jag gjort en helt egen. Vill ju ha en helt personlig men jag kan inte och det tar tid att lära sig. Satt och försökte som bäst igår att fixa ngt nytt till Beatrice också men när jag precis hade börjat i Photoshop så går datorn i strejk, sådär lagom kul. Lade till besöksräknare också tänkte att det kunde va kul o se hur många som e inne och läser egentligen.

Sitter och väntar på att klockan ska gå känns det som, jag börjar jobba kl 13.30 och nu e det bara en timme kvar. Stackars Martin e hemma från jobbet idag, han mår inte alls bra, han hänger knappt ihop. Natten var jobbig, fy fan va varmt det var i vårt sovrum inatt, höll på att bli tokig. Och så regnade det så vi kunde inte öppna fönster. Sov väldigt dåligt så jag känner mig lite sliten jag med, men ska iväg snart och jobba till 21.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar