tisdag 4 augusti 2009

Hemma igen

Så ja nu har man blivit mätt idag också. Var hos barnmorskan i Landskrona kl 15.00 och det var längesedan jag var på kontroll så det var skönt att höra hjärtljuden igen och denna gången lät det riktigt högt. Kunde tom höra när h*n sparkade på dopplern :) BM mätte tom min mage för första gången och allt var bara bra med mig och bebisen i magen!

Martins tåg var försenat och eftersom jag gick och tittade i lite affärer när jag ändå var i LA så tog han tåget dit istället. Gjorde ett riktigt fynd också på JYSK. När vi var på MAXI och handlade för ett tag sedan så köpte vi en jättesöt Nalle Puh tavla med alla karaktärerna på och eftersom jag liksom har Nasse på benet så vad passar då bättre i ett barnrum än Nalle Puh, jo inget! Har varit på jakt efter tyg att sy gardiner av till barnrummet och då givet NP men inte hittat ngt. När jag var på Panduro igår och tittade hade de massor med söta barntyger, dock inget med NP men ändå söta men de kostade ju 199kr/meter och det tyckte jag var lite väl dyrt. Så idag när jag gick in på JYSK så såg jag att de hade REA (älskar REA) hittade Nalle Puh tyg, man fick 5 meter för 250kr helt otroligt! Så nu ska det sys gardiner och annat med Nalle Puh till bebisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar