tisdag 18 augusti 2009

Ny datordel :)

I torsdes beställde jag nytt grafikkort till min dator. Fick helt enkelt nog av att den inte orkade varken spela SIMS 3 eller använda Photoshop. För det är faktiskt mest det jag gör med min dator, håller på och leker med bilder och då vill jag ju att datorn ska orka med men det gjorde den inte.
Minnet gick loss på 1000 kr och igår kunde jag hämta det med posten! Snacka om snabb leverans. Men fick snällt vänta på att Martin kom hem från jobbet så han kunde sätta in det till mig, för sånt kan inte jag! Och nu är min dator och jag kompisar igen, den låter numera mindre också och det stänger inte av sig själv när jag andväder PS eller spelar sims. Har visserligen inte spelat än men Martin testade igår och det fungerade. Så nu är jag och datorn redo för hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar