måndag 31 augusti 2009

Sista arbetsdagen

Ja nu är det måndag kväll igen och det är sista dagen i augusti, dessutom sista arbetsdagen på mitt sommarvikariat. Så nu har jag jobbat färdigt på ett tag, men har sagt att de kan ringa om det är något så det kanske blir nån dag till på jobb sen.

Nu är det "bara" 10 veckor kvar tills bebisen kommer och som vi längtar. Nu ska jag jobba lite hemma och förbereda för den lille, har ju min lista med saker som ska fixas men har redan kommit en liten bit på vägen. Just nu är här så jäkla rörigt hemma, Martin har fixat med datorer i helgen så här e massa datalådor över allt. Jag tycker det är jättekul att han har sin hobby med datorerna det är bara det att vi har inte plats, vi bor för trångt. Drömmen är att han ska kunna ha en egen liten "verkstad" till sina datasaker där han kan sitta och hålla på med dem. Får se till så det finns plats till det när vi köper vårt eget hus sen!

2 kommentarer:

  1. Inte plats... du får väl skicka ut honom i uterummet.. en liten infravärmare o fingervantar så går det nog..*L*.. Kram

    SvaraRadera
  2. Om ni köper hus ska det finnas plats för mig med! ;)

    SvaraRadera