torsdag 13 augusti 2009

The Proposal

Har precis kommit hem från bion, har varit i Helsingborg och sett The Proposal med Beatrice. Det var en kanonbra film, hur söt som helst och han är ju bara såå snygg också (Ryan Reynolds) och det är ju alltid trevligt att ha ngt vackert att vila ögonen på :)
En mysig utekväll med lillsyrran!

Har fixat o trixat lite med en ny bloggdesign till Beatrices blogg, hittade en design som var snygg i grunden men det behövdes massa ändringar för att få den personlig. Har anpassat den efter henne men när den var klar och jag la upp den så såg jag till min förtvivlan att jag lagt all denna tid på en design som inte visar datum utan bara tid för när inlägget är upplagt. Vem kodar en sån design? Vitsen med att blogga är väl ändå att man ska se vilket datum saker skrivs. Får hoppas att det går att ändra annars får jag börja om på ny kula. Men så här blev resultatet!

1 kommentar:

  1. Jag hade jätte trevligt: ) Skulle gärna vilja gå på bio med dig snart igen.

    SvaraRadera