lördag 19 december 2009

Äntligen helg

Äntligen helg och nu ska jag och Madelene ha Martin hemma hos oss i tre veckor, det ska bli så härligt! Igår kväll fick jag ont i halsen och kände mig risig igen så min förkylning är tillbaka, inte kul alls, vill inte vara sjuk nu när det är jul. Vi var på BVC igår och lilltjejen väger nu 5140 gram, nu blir det inte lika täta besök i framtiden eftersom allt fungerar bra med magen och så, och nästa gång vi kommer så ska vi få en ny sköterska så hoppas hon är bra. När vi var klara på BVC så hann vi inte så mkt mer än att bara precis åka hem och fylla på spolarvätska sen åkte vi och hämtade Martin vid tåget. Han kom hem tidigare idag vilket va trevligt, alltid kul med mer tid tillsammans. Sen är ju IDOL slut så till fredagsmyset igår så blev det en film istället.

I torsdags var vi hemma hos Jannike och åt pizza och snackade skit. Första gången som vi umgås hela familjerna liksom med gubbar och allt :) Det var trevligt och hoppas vi gör det igen.

Nu kan jag inte sitta här längre för här är så in i helvete kallt att fingrarna är som isbitar. Vi har bara 13 grader i vardagsrummet, inte kul att gå upp på morgonen då inte. Ska väl skicka ut Martin med hundarna så kan jag duscha och fixa i ordning så vi kan komma iväg i tid, allt tar ju lite längre tid med en bebis också som ska bli klar. Vi ska till Landskrona om en stund och fira lite jul med Martins familj, hans syster från Kalmar kommer ner och ska bjuda på kroppkakor, blir en ny upplevelse men har nog redan bestämt vad jag tycker om den saken tyvärr

Våra hundar är överlyckliga att det finns snö att leka i

1 kommentar:

  1. Klart vi får ses snart allihoppa och hoppas på att lillebebisen kommit då osso =) Puss o kram

    SvaraRadera