onsdag 9 december 2009

Väla debut

Ja idag har jag och Madelene gjort Väla debut tillsammans. Egentligen skulle ju Jannike kommit på besök idag men eftersom Martin är sjuk så ställde vi in det. Jag hade inte heller velat åka hem till någon som kanske är magsjuk. Så idag har jag passat på att fixa den sista julklappen så nu är allt färdigt. Har till och med handlat till gubben min :) Som jag skrivit innan så tycker jag ju det är lite läskigt att ha med Madelene ut i affärer men man måste ju börja någon gång och idag var en bra dag på Väla med lagom med folk. Hon ligger väl lite skyddat i vagnen får jag hoppas. Min syster Marlene gjorde oss sällskap och lilla Madelene låg så snällt och tyst i vagnen hela tiden. Hon blev dock lite hungrig på slutet men när jag började köra hemåt så somnade hon direkt. Nu är hon nymatad och jag är helt slut. Nu blir det mysa som gäller och antar att jag får pyssla om min sjuka man också, det är faktiskt synd om honom!

1 kommentar:

  1. Skönt att det gick så bra med debuten hihi...
    Puss o kram

    SvaraRadera