måndag 21 december 2009

Förkyld igen

Ja nu är jag ordentligt förkyld igen, det började i söndes och har inte blivit bättre ännu. Har dessutom fått feteblåsan på läppen, inte kul alls, kan ju inte pussa på någon av mina älsklingar nu jue. Bara hoppas att Madelene slipper bli sjuk. Men det hör nästan julen till att vara lite förkyld, det brukar jag ju vara men det är inte kul alls. Hoppas innerligt att jag blir lite bättre till julafton iaf. Har försökt att döva förkylningen med en god drink (gin o tonic) nu två kvällar i rad i hopp om att jag ska bli lite bättre :) och om det inte lyckas så är det gott i alla fall! Har varit duktig och tvättat idag så nu hänger det tvätt på tork över hela övervåningen. Har precis kollat på Anna Ankas jul och hon är ju verkligen speciell, men det är väl det som är så kul med henne att hon inte är som alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar