lördag 5 december 2009

Helt slut

Ja nu är jag helt slut men fan va duktig jag varit idag, måste klappa mig själv lite på axeln, ingen annan som gör det jue ;) Har fått gjort nästan allt som jag ville hinna med idag. Har städat hela huset, både dammsugat och moppat. Sen har jag bäddat rent i sängen, tvättat och diskat. Hela hushållet blir lite eftersatt i veckorna när jag inte hinner med och Madelene är klar mycket viktigare än att ha det tipp topp hemma. Men lite synd bara att hela helgen ska gå åt till att fixa i ordning. Måste komma på ngt bra system så jag kan ta lite varje dag så jag kan mysa och njuta av familjen på helgen.

Trodde att vi skulle hinna upp med julgranen ikväll också men jag inser att det hinner vi inte, bättre att sitta ner tillsammans en stund och mysa innan vi går och lägger oss. Så den får vi ta imorgon. Nu ska bara sista tvätten hängas upp och jag ska slänga mig i duschen sen ska jag mysa resten av kvällen!

1 kommentar:

  1. Bara för du e hemma med barnet behöver man inte komma ikapp med hemmet det är det man har mannen till. Han ska ju med hjälpa till, för vara på jobb är lugnare än vara hemma med en bebis (tycker jag).
    Så försök slappa och bara njut av tiden.

    SvaraRadera