lördag 12 december 2009

Ny tv

Förkylningen har blivit värre, blivit bättre och blivit värre igen. Martin stackaren har varit hemma från jobbet nästan hela veckan, först nu börjar han bli på bättringsvägen. Tror tyvärr att Madelene också blivit lite förkyld hon också, låter så iaf, hon är lite extra ledsen mellan varven.

I torsdags så var vi på BVC och det var dags för läkarkontroll. Det gick jättebra och de tyckte hon var så fin så fin. Martin och jag kunde inte göra annat än att hålla med :) Hon är ju finast i världen vår lilla flicka! Och hon växer verkligen så det knakar på sin 6 veckorskontroll så vägde hon 4880 gram och var 58 cm lång, hennes huvudomfång var 37,5 cm.

Igår så åkte Madelene och jag med hundarna hem till pappa, hade ärende i Ängelholm och slog två flugor i en smäll. Åt tacos hemma hos pappa innan jag åkte hem till min sjukling igen. Sen blev det fredagsmys och IDOL final. Vi brukar inte titta på IDOL men denna omgången har vi kollat varje fredag. Jag hejade faktiskt på Calle men det var Erik som vann, blev inte direkt förvånad när han vann, det har jag vetat hela tiden att han skulle vinna.

Idag har vi varit nere i Malmö en sväng och bland annat hämtat hem en ny tv, eller ny och ny, den är ny för oss. Martins jobbarkompis hade köpt ny tv och ville bli av med sin gamla så vi fick den. Så nu har vi en 32" widescreen tjocketv istället för 28"...wie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar