måndag 7 december 2009

Ledig dag

Nu är denna dagen nästan också slut, hänger inte med, dagarna bara försvinner men som vi njuter varje dag både jag och Martin. Vi har vår lilla dotter Madelene som förgyller våra dagar, även en dålig dag blir bra eftersom hon finns hos oss! Idag har Martin varit ledig från jobbet och varit hemma med oss, supermysigt. Vi skulle egentligen åkt till Malmö men vi tar det imorgon istället. Kom en gubbe och bytade vattenmätaren i morse sen har vi fått upp julgranen, köpte en ny i år efter att ha varit utan i två år så blev det en "riktig" på 210 cm! Stor och fin står den i vardagsrummet och sprider julkänsla. Jag har också börjat slå in julklappar så det också är gjort. Vill kunna njuta av julen i år, så mycket det bara går och slippa stressa som jag brukar göra in i det sista.

Har också fått gjort avtryck på Madelenes händer och med det som blev över gjorde jag avtryck på hundarnas tassar. Det ska bli spännande att se hur det blir för det var inte det lättaste att få de att trycka med sina tassar samtidigt :) Men kul att ha!

För övrigt så är vi lite förkylda här hemma så det är synd om både Martin och mig. Hoppas bara att Madelene klarar sig så hon slipper bli sjuk.

Kolla in coolingen :) In da hoodMina tre "bebisar" Fast på denna bildengör både
Zigge och Madelene grimaser och bara Budda som blev "bra"

1 kommentar: