onsdag 9 december 2009

Sjukling

Lite förkylda har både jag och Martin varit ett par dagar nu, men nu är Martin riktigt dålig. Han ligger fortfarande och sover i sängen, när jag kollade till honom precis så låg han med dubbla täcken och frös. Så han fick en Ibumutin av mig och så släppte jag in hundarna till honom så de kan ta hand om husse! Vet inte vad det är som är fel med honom, han mådde ganska bra igår och nu imorse så har han mått illa, spytt och haft ont i magen. Så jag hoppas att det bara är ngt som han ätit så jag och Madelene slipper blir så dåliga.

Igår var det inte min dag. Det var hemskt igår men så här i dag, i efterhand så var det ju inte hela världen men jag skyller på hormoner. Läskigt att de fortfarande spökar emellanåt. Jag skulle egentligen åkt med Madelene till Malmö igår, gått och haft med mysigt med Martin och tittat på julmarknaden som de har på gågatan nu. Men så klantade jag till det ordentligt, går inte in på detaljer men jag kom inte här ifrån, låste in nycklarna i bilen. Så går det när man har mycket att tänka på. Så Henrik fick komma på besök igår kväll, han har ju vår andra nyckel eftersom han fixar den andra bilen. Men det var ju trevligt att få träffa honom! Vi käkade pizza och snackade skit! Och jag fick tillbaka min nyckel och reservnyckeln så han ska slippa köra ut för det flergånger :)

Men kolla, Henrik "Honken" Andersson fastnade på bild :)
Så glada de ser ut båda två!

1 kommentar:

  1. Hälsa Henrik att det klär honom att hålla bebis, hihi.

    Anita N

    SvaraRadera