tisdag 1 december 2009

Julfint

Ja nu är det snart jul igen och det är inte bara julfint hemma i huset utan idag har jag gjort det lite julfint på både bloggen och på hemsidan. Kul när man har gjort en design som är så lätt att ändra, blir mycket roligare då!

Annars har det inte hunnits med så mycket idag, har tvättat och diskat men mest tagit hand om lilla Madelene som inte alls velat vara själv idag. Hon har haft svårt att komma till ro och sova stackaren och jag vet inte hur jag ska hjälpa henne. Gör ont i mammahjärtat mitt då, misstänker att det är något med magen för hon är gasig och pruttar mycket. Har köpt hem Sempers magdroppar som vi testar att ge henne nu, får hoppas det hjälper. För blir hon trött så blir hon ju ledsen för det och så blir det en ond cirkel.

Ut med hundarna nu och sen marsch i säng, har känt mig lite som en zombie idag så det ska bli skönt att få gå och lägga sig i sängen. Hoppas bara att Madelene också kommer till ro och kan sova så vi orkar ta nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar