onsdag 23 december 2009

Lillejul

Ja idag är det dan före dopparedagen...lillejulafton. Och som vanligt har vi varit hemma hos min pappa och fira med min farmor och farfar. Men innan vi åkte dit så ville jag göra en snabbstädning här hemma, har inte orkat det nu när jag varit så förkyld. Är visserligen inte helt frisk ännu men det är mycket bättre och det är ju inte speciellt kul att vakna upp på julaftonsmorgon om det är rörigt och dammigt hemma. Blir inte mycket julstämning då inte. Badade även Madelene också, denna gången var hon inte hungrig när vi badade henne så nu gillade hon det, synd bara att vi inte har ett stort badkar så vi kan bada tillsammans med henne.

Vi skulle egentligen åkt hemmifrån vit strax efter tre men som vanligt kom inte tidsoptimisten Martina iväg när hon skulle :) att jag aldrig lär mig. Men vi kom fram tillslut. Blev lite julmat och julklappar. Lite uppvärmning inför imorgon. Nu är vi trötta och ska gå och lägga oss så vi orkar med imorgon. Jag har bestämt att jag inte ska stressa imorgon för imorgon ska jag verkligen NJUTA!

1 kommentar:

  1. GOD JUL på er!
    Hoppas ni får en fin julhelg
    Kram
    /Robie o Teonor

    SvaraRadera