söndag 3 oktober 2010

Blogg och hemsida

Nu har jag bestämt mig, blir ingen mer hemsida för min del. Har visserligen betalat den precis men det finns ingen tid till att hålla på och uppdatera den och ska det va så ska det va ordentligt. Har ju inte gjort ngt med hemsidan sen Madelene föddes. Och iom både bloggen och Facebook så känns det som de privata hemsidorna kommit i skymundan, de "behövs" liksom inte på samma sätt längre. Så idag har jag suttit och pillat lite med en ny bloggdesign och det är lättare sagt en gjort. Eftersom det inte är något jag gör jätte ofta så hinner jag ju glömma mellan gångerna hur man gör. Men efter ett par svordomar så har det nu kommit en bra bit på vägen. Och som alltid är jag ju tidsoptimist och tror inte att saker ska ta så lång tid men det gör det ju alltid. Tur det är kul att hålla på med det iaf, kan ju hålla på och ändra fram och tillbaka i all evighet men ska försöka få det klart så snart som möjligt så kan jag ju finjustera hur jag vill sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar