söndag 3 oktober 2010

Loppis

Det va ett tag sedan jag va på loppis, det är väl inte riktigt årstid för det nu heller. Men när jag såg att min kompis Emma sökte sällskap till loppis på FB så blev jag plötsligt sugen att åka på loppis. Efter mycket skrivande fram och tillbaka på facebook så kom vi fram till att vi skulle åka till en Loppis/varuförmedling i Örkelljunga, jag tror inte ens jag varit i Örkelljunga någon gång, det var iaf inget jag kände igen. Från gatan så såg det bara ut som en pytteliten butik men den va ändå på 700kvm men i olika våningsplan, man kunde ju nästan gå vilse. Jag brukar ALLTID handla något när jag är iväg på loppis men idag kom jag hem tomhänt. Men Emma handlade för oss båda, en riktig storshoppare =)

När jag kom hem hade Martin varit duktig och skyfflat bort allt skräp som var kvar sen skorstensrivningen, lagt det i gamla jordgubbslandet så får vi se vad vi hittar på där borta sen, om vi kanske lägger plattor eller sår gräs. Det får tiden utvisa. Men han är duktig min karl <3

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du inte hittade något! Och att skåpet inte fick plats! Det var mysigt med en liten tripp! Nästa gång kan vi åka på andra hållet och till min favvisloppis i Ausås =)
    puss å kramis

    SvaraRadera