måndag 11 oktober 2010

Träning

Sitter helt slut vid datorn nu och det är nästan lite "jobbigt" att knappa på tangenterna. Jag har varit iväg och tränat på pappas jobb, de har ett litet minigym där och dessutom hade vi en alldeles egen instruktör som sa vad vi skulle göra och körde med oss. Det var egentligen bara fyra övningar vi gjorde men det tog hårt på kroppen. Så det är ett program vi kör och denna veckan var det armar och rygg sen kör man en annan muskelgrupp nästa vecka och så rullar det på så med fyra olika pass. Jättesnällt av pappas jobbekompis att hjälpa oss komma igång med träning. Madelene var självklart med och satt snällt i vagnen och hejade på när mamma och morfar tränade. Hoppas jag orkar lyfta henne ur sängen imorgon bara för träningsvärkens skull. Kommer bli skönt att lägga sig ikväll nyduschad och helt slut, blir nog sängen tidigt ikväll har jag en känsla av.

I förmiddags så var jag och Madelene hemma hos Jannike och tittade på lite kläder som hon sorterat ut att hon inte längre ville ha. Med tre barn blir det väl så att man inte kan spara på allt så jag fick första chans att titta om det va ngt jag ville ha. Hon hade rensat ut massor så det blev att jag fick med mig en sopsäck hem med blandade storlekar och blandade färger. Fick med oss jättemycket fint och det är alltid välkommet med lite extra kläder i garderoben så det tackar vi för! Madelene hann leka lite med Hannah också och jag och Jannike fick snackat lite skit.

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag. Jag ska tänka på er nästa gånga jag rensar, dock lite tidigare så det inte är tusentals med kläder att rota bland haha...
    Måste ge dej massor med beröm, tycker du är superduktig som går på GI och tränar. Massor med plus =)
    Puss o Kram

    SvaraRadera