onsdag 20 oktober 2010

En underbar dag

Jag vet egentligen inte vad det är som har gjort det men denna dagen har helt enkelt varit underbar. Jag har strålat av lycka hela dagen och jag kan inte förklara varför men det är härligt att det kan vara så ibland också. Antar att det är så det ska vara, man har dåliga dagar och man har bra dagar. Personligen så tycker jag bättre om dagar som denna när ALLT är rosa och fluffigt. Jag är så otroligt lycklig och har tur som har så fina människor i mitt liv, tur som har en man som Martin och att vi har världens underbaraste lilla tjej som vår dotter, just nu är det helt enkelt underbart att vara jag!

En redan underbar dag avslutades med hockeymatch. Det var ikväll dags för Rögle att möta bottenlaget Troja Ljungby. Tyvärr spelade de inte riktigt lika bra som mot Leksand men de vann ändå med 4-2!!! Efteråt hade vi chans att träffa dagens bästa spelare så både jag och Monika fick nya autografer på våra tröjor. Vi har också blivit hockeynördar jag vet, det är till och med så att Beatrice och Michelle tycker att vi e pinsamma :) Men det ÄR kul med hockey, varför har jag inte upptäckt det innan? Ska bli kul att gå på nästa onsdag med.

~ HEJA RÖGLE ~

1 kommentar: