tisdag 5 oktober 2010

Ny blogg

Ja nu är den äntligen klar, har suttit och pillat lite med den nya sidan nu ett par dagar. Vet inte hur många timmer jag har lagt ner men det känns inte så farligt. Har ju mest suttit när Madelene sovit och på kvällarna. Är faktiskt ganska stolt för denna gången har jag gjort det helt själv utan Martins hjälp och nöjd blev jag också. Valde att göra den lite höstig eftersom det faktiskt är höst ute och löven faller från träden. Ny header också, konstigt nog så kom Madelene med på många bilder, vår lilla linslus. Även namnet på bloggen är nytt, tidigare hette den "Martina - min blogg om allt" men har bytt nu till Martina - en blogg om min verklighet. Tyckte det passade bättre, jag bloggar ju faktiskt om min vardag, min verklighet! Nytt är också att jag har sidor på bloggen, påminner om det jag hade på hemsidan men lite annorlunda. Kommer förhoppningsvis bli roligare att blogga nu när jag har bestämt hur jag ska göra med alltihop.

Vilken tycker ni ser bäst ut?
Gamla bloggen

3 kommentarer:

  1. ja, visst är hon! Jadå, det ska jag :D

    SvaraRadera
  2. Det ser ju fint ut gumman. Ser fram emot många inlägg att läsa. KRAM

    SvaraRadera
  3. Såååå fint det blev!!! du e så duktig!
    Kramis

    SvaraRadera