tisdag 19 oktober 2010

Dessa tänder

Tycker riktigt synd om vår lilla Madelene, hon har varit orolig många nätter i rad nu och även natten till idag. Fast inatt var det riktigt illa, det är ju en tand som spruckit igenom men jag misstänker att det är fler på gång. Så här ledsen är det väldigt ovanligt att vår lilla solstråle är, så det gör så ont i mitt hjärta när hon blir så ledsen och nästan inget funkar. Hon somnade i vanlig tid vid sju men vaknade strax efter tolv helt hysterisk och kom inte till ro förrän halv två igen.

Jag är lite sliten idag men det är ändå inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Jag hoppas bara att det ska gå över snart med tänderna så hon får sova så gott om nätterna som hon brukar. Har samlat ihop lite bilder från helgen, det är ju så här vi vill se henne, glad och full av bus :)

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder =)
    Hoppas hon slipper mer ont av tänderna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg. :)
    Ser att lilla Madelene växer så det knakar!! Och så stor Pernilla har blivit!!
    Hör gärna av dig om du har vägarna förbi någon gång, skulle kunna ta en fika. :)

    SvaraRadera