fredag 29 oktober 2010

Madelene 1 år!!

Jösses vad tiden går, idag har vi firat vår lilla Madelene som fyllt 1 år! Kan inte fatta att tiden gått så fort, det gäller verkligen att hålla i sig. Tänk som våra liv har förändrats på detta året och enbart till det bättre. Hon förgyller alla våra dagar och är det absolut bästa som hänt oss. Vad gjorde vi innan vi fick henne, hon har gett en helt annan mening till livet vår lilla solstråle. Allting känns så mycket bättre med lilla Madelene i mitt liv. Tänk att man kan älska någon annan så mycket!

Vi har haft lite kalas här ikväll, pappa och mina systrar kom och det gjorde min farmor o farfar också. Det va jättespännande att öppna paket och jag bara njöt när jag såg hur ögonen glittrade på henne. Hon fick jättemånga fina presenter och eftersom jag har ganska dåligt minne så har jag dokumenterat det noga. Av min farmor och farfar fick hon pengar som ska sättas in på hennes fondkonto, av Beatrice fick hon tre supersöta tunikor, av Marlene fick hon en bondgård (IKEAs Landet) plus ett set med klänning med tillhörande byxor och tröja samt en snobbentröja och av sin morfar fick hon leksaksförvaring (men mamma blev nog gladast för den) och en liten kanin som blev en riktig fullträff :) Tack för alla fina presenter!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar