onsdag 13 oktober 2010

Onsdag

Jaha då var ännu en dag till ända, men vart har den tagit vägen? Det var skönt att vakna imorse och veta att huset är nystädat, för städa det gjorde jag igår innan hockeyn. Madelene var duktig och samarbetade med mamma och det verkar som att hennes rädsla för dammsugaren håller på att försvinna som tur är. Jag kunde dammsuga hela övervåningen fast hon satt i sängen i sitt rum och lekte. Skulle egentligen behövt tvätta idag för tvättstugan svämmar över med tvätt, men det tar jag imorgon istället. Så idag har det mest varit lek och bus men jag har också haft lite tid att sitta och leka lite med photoshop. Det är verkligen inget enkelt program så det är tur det finns så många bra sidor där man kan få lite hjälp. Tycker det är jättekul att sitta och pyssla med bilder, skulle vilja kunna så mkt mer bara. Men sånt tar tid och rätt som det är så har hela kvällen gått och jag har missat "Bonde söker fru" på tvn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar