tisdag 16 november 2010

Boven

Efter att ha hållit igång i stort sett hela dagen va det en väldigt trött liten Madelene jag sa god natt till precis. Hon är väldigt förtjust i sin vällingflaska och ikväll så va hon så trött och vällingsugen att hon ville ha den när jag tog på henne pyjamasen. Men det gick det med, jag bytte blöja och tog på pyjamas samtidigt som hon låg och njöt av sin kvällsvälling. Passade på att ta tempen också och ingen feber, jippi. Så hon har varit feberfri hela dagen och jag hoppas verkligen det fortsätter så och att hon nu får en god natts sömn. Såg innan idag när jag tittade i munnen på henne att en av bulorna hade nu förvandlats till ett litet riskkorn, tand nr 5 har alltså spruckit igenom så jag hoppas att det var den som var boven i dramat och att vi slipper detta nu och kan få tillbaka vår glada, spralliga och busiga Madelene.

♥ Lilla Madelene med snutten på huvudet som en liten tant ♥

1 kommentar:

  1. Skönt när man hittar en bov så man inte oroar sej för massa annat.

    SvaraRadera