torsdag 11 november 2010

Photoshop

I veckan har jag suttit och försökt lära mig Photoshop eller i alla fall grunderna när jag haft lite tid över och jag har märkt att man behöver mycket tid! Det är hur kul som helst att leka och experimentera men det tar tid. Moderskeppet är en bra sida med guider och grundkurs i Photoshop så man kommer igång. Och på videon så får han det att se så enkelt ut och det blir snyggt fast han gör det snabbt och lite slarvigt, men antar att han har gjort det en eller två gånger innan. Jag gillar när man har en svartvit bild och bara några detaljer i färg så som vi hade på några av våra bröllopsbilder och nu vet jag hur man gör så. Ikväll satt jag och letade efter en bild att experimentera lite med och hittade denna söta på Madelene när hon bara är 3 veckor gammal. Tycker att hennes min är så läcker. Tänk så stor hon blivit mammas lilla skrutt.

Nasse som hon fick på BB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar