torsdag 25 november 2010

Härliga träningsvärk :)


Vill egentligen varken gnälla eller klaga men jag har haft riktigt ont i kroppen hela dagen. Träningsvärk är klart härligt för man vet att man gjort något bra, men när det gör så ont att jag knappt kan lyfta upp Madelene ur sängen eller spänner hela kroppen så jag får huvudvärk av att ta mig ner för trappan, då är det minsann inte roligt. Tur att Madelene är så pass snäll som hon är men jag känner mig taskig när jag inte kunde sitta och leka med henne på golvet idag, för hade jag mot förmodan kommit ner på golvet så hade jag nog inte kommit upp igen. Och det blir inte bättre av att Martin kommer hem och skrattar åt mig när jag försöker ta mig fram. Skönt nu att ligga i sängen, hoppas på en god natts sömn och att det inte ska göra lika ont imorgon.

1 kommentar:

  1. Ändå skönt med träningsvärk så man vet att man gjort nåt med kroppen :D

    SvaraRadera