tisdag 2 november 2010

Datarum/Lekrum

Under veckan som gått har vi hållit på med projekt fixa datarummet. I söndags sågade vi sönder vår gamla tv-möbel och målade om den och sen var projektet igång. I måndags åkte jag och pappa till Båstad för att köpa ett nytt dataskrivbord till mig, hade hittat ett exakt likadant som det Martin har på Blocket för bara 400 kr. Jag har tidigare inte känt mig nöjd med datarummet, det har känts dåligt möblerat, som att vi bara ställt in allt vi inte fått plats med någon annanstans och våra datorer.

Nu är jag supernöjd med möbleringen i datarummet som nu också blivit ett fint lekrum till Madelene. Det blev en fin leksakshörna till henne med massor av golvyta att leka på och mamma o pappa kan sitta bekvämt i soffan och titta på sin underbara tjej när hon leker på golvet, men av någon konstig anledning så hamnar vi också nere på golvet :) Nu äntligen kommer det lite bilder på hur datarummet/lekrummet ser ut nu!

1 kommentar: