onsdag 10 november 2010

Ordningen återställd

Ja nu är allt som vanligt igen, i söndagskväll körde jag ner till Malmö för att hämta pappa och mina systrar på tågstationen i Svågertorp. De va bruna och fina o såg sådär fräscha ut som man gör när man varit på semester. Jag skulle också vilja åka på semester men vi har lite annat vi får prioritera att lägga våra pengar på och det är helt okey, är jätteglad att vi har vårt hus, skulle bara ha lite mer pengar att lägga på det. Jag kan väl inte direkt påstå att det har varit jobbigt att ha pappas och Marlenes hund här när de varit bortresta men visst märks det av att ha 4 hundar istället för 2 och det är ganska skönt att bara ha två hundar igen. Tror faktiskt Zigge och Budda tycker det är lugnt och skönt igen för typ hela måndagen bara sov de och de brukar annars va fart i dem :) Hoppas nu att de haft det riktigt bra på Kanarieöarna men vad jag förstod det som så hade de haft det riktigt bra de gottegrisarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar