onsdag 24 november 2010

Trött...ZzZz

Oj oj oj va jag blev trött helt plötsligt. Har varit iväg och tränat med pappa nu ikväll, brukar ju egentligen träna på måndagar men eftersom vår tränare varit ledig så blev det idag istället. Idag körde han hårt med oss och Madelene satt och hejade på oss i vagnen och klappa händerna när vi var duktiga. Men nu när jag lagt henne och kunde varva ner så blev jag jättesömnig, jag hade kunnat gå och lägga mig nu bums och sova gott hela natten. Ont i kroppen har jag också, brukar inte känna så här mycket i kroppen samma dag som vi tränar utan det kommer sen dagarna efter. Men att ta sig ur bilen var jobbigt och bara sitta här och skriva gör ont i armarna. Men det är nog den enda smärta man gillar för man vet att man har varit duktig. En dusch nu och sen marsch i säng får det bli nu och ngt kul att titta på innan ögonen stängs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar