söndag 14 november 2010

Full rulle

Nu tror jag allt att ngn kastade lite grus i mina ögon för jösses vad jag blev trött bara pang på. Jag sov dåligt i natt så det kanske kan var en bidragande orsak till varför jag blev så trött. Det har varit full rulle hela dagen, började med babysim i morse med Madelene, morfar och moster Pernilla va också med i plurret. På våra ordinarie simdagar så är vi bara fem barn och det är lagom och bra, idag va det 9 barn och två vuxna till varje barn så det va trångt i bassängen. Men det var ändå kul att bada och att min pappa nu också fått se hur kul hon tycker det är att bada. Det va ett mysigt sätt att fira fars dag, att få bada med sitt barnbarn. Efter badet så bjöd jag på lite god lunch och sen blev det äppelkaka till fika.

Madelene har inte riktigt varit sitt vanliga spralliga jag idag och kändes dessutom jättevarm nu framåt kvällen så när jag skulle byta om till pyjamas så tog jag tempen och det visade sig att hon hade 39,4 graders feber. Stackars mammas lilla tjej, det gjorde ont i Martins pappahjärta också... Hon va trött så hon somnade utan problem men hoppas hon får sova gott hela natten och att hon blir bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar