tisdag 15 september 2009

Ge-Kås

Nu har jag verkligen shoppat loss. Vi har varit på Ge-Kås idag och tänka sig jag har inte behövt tjata på Martin utan han följde med utan protester :) Jag har sparat undan pengar ett litet tag nu för det är mycket roligare att shoppa där uppe utan att behöva vända på varenda krona. Nu har vi fått köpt allt till bebisen så nu kan vi bara vänta på att det lilla knytet ska komma. Känns skönt att ha allt klart!

Det var en skojjig dag med älsklingen men fy fan vad jag har ont i kroppen nu, både i fötterna och bäckenet. Foglossning is the shit! Men som Martin säger"Huvet dumt får kroppen lida" jag har ju bara mig själv att skylla för det var ju jag som tvunget skulle gå där en hel dag!

Åh måste berätta, jag kunde inte låta bli att gå in på Martin Shop som nu finns i Ullared. SÅ mycket saker och saker jag aldrig sett innan. Men kändes lite konstigt att gå där med värsta kulan på magen!

1 kommentar:

  1. Jag vill osso shoppa loss på Ge-kås. Får vell ta en runda dit sen när det närmar sej bf. Hur långt gången är du nu? Förstår känslan med kula på magen i kobination med martinshop hehe... Hoppas allt e bra med er. Kramen

    SvaraRadera