onsdag 23 september 2009

Sänghörnan

I brist på annat så gjorde jag en mobil att ha hängande ovanför sängen i barnrummet. Inget märkvärdigt alls men ngt färgglatt för mini att titta på. Helt vanliga nallar från IKEA och lite fiskelina o vips så har man en hemmagjort och BILLIG mobil!

Sovhörnan har blivit riktigt mysig tycker jag, min gamla byrå blev ju perfekt jämte sängen att ha lite sängkläder och liknande i. Det är förövrigt den byrån vi hade i sovrummet tidigare och som jag har bråkat så mycket med men jag kunde inte slänga den, den är så fin så den fick en chans till!

Bild på mobilen, såhär blev den alltså

Den nybäddade sängen, tänk om bara några veckor ska
vår bebis sova i den!
Längtar så jag blir tokig.

1 kommentar:

  1. Jättefin mobil ju, du är pysslig du. Själv har vi inte hittat nån vi verkligen gillar så man kanske borde göra en egen...

    SvaraRadera