torsdag 3 september 2009

Sjukt

Ja just nu är det väldigt sjukt och ynkligt här hemma. Fast det är inte jag som är sjuk utan Martin. Han har varit hemma från jobbet idag och har en ordentlig förkylning och har varit konstig i magen. Efter att Cilla ringde tidigare så har jag nu bestämt att vi ska ringa till vårdcentralen i Svalöv imorgon, de kanske tom kan ta ett prov på om han har svininfluensan. Hoppas inte det för då ligger ju jag risigt till.

Såg på nyheterna precis att även om man vaccinerar sig när man är gravid så är inte spädbarn skyddade mot influensan och eftersom de är så känsliga så drabbas de värre om de blir sjuka. Så nu är det bestämt, jag ska vaccinera mig och är man inte vaccinerad mot svininfluensan så kommer man inte få komma och besöka vår lille bebis sen när den har kommit ut!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att det inte är svininfluensan
    Kram Pappa

    SvaraRadera