lördag 5 september 2009

Jaha

Vad händer idag då? Än så länge har vi bara kommit upp, ätit frukost och satt oss vid varsin dator. Martin känner sig bättre men jag känner mig lite hängig och trött. Vet inte om det beror på graviditeten eller så håller jag också på att bli dålig. Får hoppas på det förstnämnda. Igår fick jag sorterat lite bilder i datorn iaf, brukar ha bra ordning på dem men nu i år så har jag bara lagt dem lite huller om buller men efter att ha gått igenom mapparna och säkert sorterat flera tusen bilder så blev det kanonbra. Ska se om jag kan göra back-up på dem idag för jag är så rädd att bilder ska gå upp i rök.

Sitter och resar lite annat också på datorn, så mycket skit man samlar på sig och rörigt blir det också tillslut. Samma sak ligger ju ofta på mer än ett ställe för att man inte har koll på röran. Var sak på sin plats precis som på det "riktiga" skrivbordet, även om det kan bli rörigt på det också mellan varven. Skulle egentligen behöva städa men just nu känner jag inte att jag har ork till det och dammråttorna springer ju tyvärr ingenstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar